niedziela, 14 maja 2017

Moja ciąża z edziecko.pl - aplikacja, którą polecam.



Cześć brzuchatki i nie tylko. 
Dziś przychodzę do Was z aplikacją na telefon komórkowy ( jeśli jeszcze nie wiecie to bardzo lubię świat elektroniki/ komputerów i tego typu bajerów. :) Aplikacja ta to nic innego jak - moja ciąża. Prowadzi nas przez każdy tydzień życia płodu. Jest to jedna z najbardziej popularnych aplikacji dla przyszłych mam. Ja korzystałam z niej przy pierwszej ciąży i jak zobaczycie przy drugiej również. Od czasu "pierwszego spotkania" doszło kilka fajnych dodatków, o których opowiem Wam kilka słów.
Z własnego doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że aplikacja jest jak najbardziej "na czasie" pod względem panujących w Polsce reguł co do ilości badań. Zawsze gdy przeczytałam, że na danej wizycie czeka mnie badanie usg - tak też było.

Aplikacja przeprowadzi Was od pierwszych dni ciąży do porodu. Znajdziecie praktyczne ciążowe porady wraz z filmami i zdjęciami pokazującymi rozwój dziecka. Zaleta są też pomocne dodatki takie jak: organizer, kalkulator wagi, kalkulator tygodni ciąży, wyprawka, imiennik, itp.  
Gdy niepokoją Was jakieś objawy jest 99% szansy, że znajdziecie odpowiedź na to co się dzieje z Wami bądź maluszkiem. 

W organizerze ciążowym będziecie mogły dodawać ważne wydarzenia dotyczące ciąży, jak wizyty lekarskie, badania, a także kompletować torbę do porodu i wyprawkę dla dziecka.

Dodatkowym atutem jest na pewno kalkulator wagi w ciąży, który pozwoli przewidzieć, jak będzie zmieniała się Wasza waga.

Aplikacje pobierzecie bez problemu w sklepie play. Wiem, że również jest dostępna na ISO. Następstwem tej aplikacji jest aplikacja "moje dziecko", którą prowadzi nas przez pierwszy rok życia maluszka - chcecie post o niej? :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.