niedziela, 7 maja 2017

CO PRZYNIÓSŁ NAM TEN MIESIĄC? - CZYLI 10 MIESIĄC ŻYCIA KAROLINY.

Dzień dobry!
Przychodzę do Was dziś z kontynuacją serii, którą rozpoczęłyśmy na blogu. "Co przyniósł nam ten miesiąc?" Przypomnę Wam, że będę co miesiąc podsumowywać miesiąca z życia mojej córki Karoliny. Pamiętajcie drodzy rodzice, że czekam również na Wasze podsumowania miesiąca życia malucha!

Pamiętacie jednak, że każde dziecko jest inne. Nie porównuj nigdy swojego dziecka do innego! 

Karola bez problemu stoi już bez trzymanki, ale nadal boi się puścić by pójść. Ale łapanie równowagi z dnia na dzień wychodzi jej coraz lepiej. 
Opanowane ma do perfekcji mówienie `pa`. Czasem nawet zdaży się jej pomachać. Lubi bawić się piłkami, a w szczególności wyrzucać wszystkie małe ze swojego basenu. 
Trzyma sama dzielnie butle i pije czy to mleko czy sok. Klepiąc w materac łóżka pokazuje, że chce wejść. Tuląc swojego misia Julka, że chce iść spać. Trochę powoli dogadujemy się już, bo dzielnie odpowiada `tak` czy to `nie` w rozmowie. 
Nie ukryje się przed nią już nic. Gdy tylko zauważy, ze coś schowałam przed nią od razu podąża za tym wzrokiem czy też całym ciałem. 

Karola nadal ma swoje dwie dolne jedynki, którymi lubi gryźć między innymi mnie.. Mam w ogóle wrażenie, ze w tym miesiącu ona przechodzi mały bunt. Jest bardzo niegrzeczna, nie słucha się, gryzie, bije czy to krzyczy po swojemu. Głównie na mnie, z tatą ma zupełnie inny kontakt. Jakby było inne dziecko, gdy on wraca z pracy. 

Największą zmianą w tym miesiącu było drastyczne ostawienie Karoli od cyca. Walczyłam by ten rok ją karmić, ale ze względu na zagrożoną drugą ciąże nie miałam wyboru. Opisze Wam kiedyś cały proces. Sama Karolina nie przeżyła tego tak bardzo, źle jak się spodziewałam. Drugi tydzień pije mleko modyfikowane bez problemu. Oczywiście je równie dużo stałych posiłków. Ba! Gdy widzi, że ktoś je przychodzi i krzyczy `daj`. 
W tym również miesiącu stała się posiadaczką kolczyków. Nawet nie zapłakała. ;)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.