niedziela, 19 marca 2017

Girlanda diy - dużo darmowych wzorów do pobrania.


Cześć Wszystkim!

Zatęskniłam za moją zabawą w programach graficznych i przygotowałam dziś dla córki girlandę na roczek. Stwierdziłam, że Wam też się może taka przydać, prawda? Więc stworzyłam kilka propozycji dla Was!
Szykować drukarki i bawimy się w diy!

Pierwsze co robimy to wybieramy wzór, który nas interesuje.
Stworzyłam dla Was 4 foldery na platformie google.



Pierwszy folder to owa Myszka Minnie i literki od a do z oraz napis roczek (inny kształt kokardy)
Link

Drugi folder to gotowe napisy.
I tak np możecie wydrukować sobie taki :
Link nr 2.

Trzeci folder jest z wszelakiego rodzaju wzorami, kolorami, chmurkami, gwiazdkami i paskami. Co tylko przyszło mi do głowy. I ten daje Wam pełne pole popisu, ponieważ niekoniecznie musicie tworzyć girlandę na urodziny. Do pokoju malucha idealna, prawda?


Link nr 3.

Natomiast 4 folder jest z szablonami do własnego tworzenia napisu. Czyli, jeżeli spodoba nam się jakiś wzór możemy w każdym tak naprawdę programie graficznym - nawet i paint sobie poradzi bez problemu, dodać literkę. Osoby, które mają problem z dodaniem takich literek mogą wydrukować dany wzór i własnoręcznie napisać literę - równie pięknie!

Link nr 4.



Instrukcja jest banalnie prosta!
i o to ona:

1. Wybieramy wzory, które nas interesują.
2. Zapisujemy go na swoim komputerze:
3. Jeżeli decydujemy się dodać literkę, wrzucamy nasze zdjęcie do programu graficznego i dodajemy ją.
4. Zapisujemy nasze wzory.
5. Znajdujemy nasze zdjęcia i wybieramy opcję drukuj.
6. Wybieramy opcję wydruku na całej stronie.
7. Wycinamy nasze wzory.
8. Doklejamy wstążkę / nitkę / dratwę na tylnej stronie wzoru.
9. GOTOWE!


Pochwalcie się koniecznie swoimi pracami. Może macie pomysły na jakieś wzory, które mogłabym dodać?
Pamiętajcie, że na blogu pojawił się również post z inspiracjami na roczek dla chłopca! - link
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.