piątek, 9 grudnia 2016

Pomysły na prezent dla najmłodszych

Cześć! Ostatnio All pisała o prezentach dla kobiet, a dziś ja pokaże Wam kilka pomysłów na prezenty dla najmłodszych.

Nie jestem dobra w kupowaniu prezentów, ale lubię to robić. Przez te kilka miesięcy zauważyłam co przydatnego dla mamy oraz maluszka można zakupić. Mam również młodsze rodzeństwo, więc podrzucę Wam kilka pomysłów prezentów dla nich. ;)


Jako mama 5-cio miesięcznego szkraba wiem, że pampersy są zawsze potrzebne i zawsze ich mało. Jest to jeden z tych prezentów, na które żadna mama nie powinna być zła. Wystarczy podpytać jakich używają i jaki rozmiar. Nie jest to super-ekstra-wspaniały prezent, ale jeden z tych które na pewno się przydadzą. Paczka pampersów może być zawsze dodatkiem do miśka czy też ubranek. Coś co na pewno się przyda i nie będzie leżeć w kącie. Torty z pampersów to również genialne rozwiązanie!


I tu przechodzimy do ubranek. Również jeden z tych prezentów, które na pewno się przydadzą i nie będą leżeć w kącie. Ale nie jest już tak prosto. Nie wystarczy dowiedzieć się jaki rozmiar nosi maluch. Nie każdej mamie spodobają się te ubranka co nam. Są to już bardziej ryzykowne prezenty. Dobrym rozwiązaniem w tej sytuacji jest bon na zakupy do sklepu. Mama idzie i wybiera ubranka, które jej odpowiadają. Każdy zadowolony. 


Maskotki interaktywne. Nie należą do najtańszych, ale są naprawdę świetne. Ja kupiłam córce kilka i jest nimi zachwycona. Trzęsie się na ich widok. Warto się dowiedzieć czy dziecko nie posiada już takiej, a może mama myśli nad kupnem któreś? Ja osobiście polecam je w stu procentach. 


Komplet pościeli. Jej również nigdy mało. Każdej mamie zawsze się przyda kolejny komplet. W szczególności, gdy maluch jest starszy i kilkakrotnie należy zmieniać ją w ciągu tygodnia. Nie jest to prezent tylko dla najmłodszych. Starszaki są również z niej zadowoleni. Rok temu mój brat dostał od nas pościel z Barceloną. Mój narzeczony mu jej zazdrościł. ;D


Biżuteria. Mały skromny drobiazg jest również fajnym pomysłem. Ale tu też uważamy. Nie każda mama chce by jej maluch od małego nosił biżuterię. Warto tu podpytać rodziców w tej kwestii. 


Wszelkiego rodzaju maskotki, ich nigdy nie jest mało. Nie wiem jaki jest w nich fenomen, ale jest ich coraz więcej w domu. Tu bierzemy pod uwagę wszelkiego rodzaju zabawki. I te interaktywne jaki pluszaki. 


Jeżeli chodzi o starsze dzieci. To na pewno najbardziej popularne są wszelkiego rodzaju gry na pc czy konsole. Nasze starsze maluchy szaleją za youtuberami, więc książka ulubionego youtubera czy bluza jest świetnym prezentem. 

Jakie Wy macie pomysły na prezenty dla najmłodszych i tych starszych? Chętnie zapoznam się z Waszymi pomysłami. Może, któreś wykorzystam. Kilku maluchów czeka na prezenty od nas. ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.